Infecțiile fungice nu sunt distractive

Comun, dar scârbos” este probabil cel mai bun lucru pe care îl puteți spune despre infecțiile fungice. Ciupercile sunt peste tot – pe plante, în sol, pe pielea noastră și pe fiecare suprafață. Acestea includ mucegai, drojdie și alte spori microscopici. Deși există peste 1, 5 milioane de tipuri, doar aproximativ 300 de tipuri de ciuperci ne pot îmbolnăvi, potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC).

Infecțiile fungice ușoare sunt frecvente. Ele pot arăta ca o erupție cutanată și, de obicei, dispar pe cont propriu. Cu toate acestea, o infecție fungică gravă, cum ar fi în plămâni sau sânge, este rară, dar mult mai gravă, chiar pune viața în pericol. Acestea necesită asistență medicală imediată.

Infecțiile fungice ușoare sunt frecvente

1Simptomele infecției fungice pot fi similare cu multe afecțiuni sau boli. Acest lucru face adesea greu pentru a obține un diagnostic precis și tratament prompt. Ia acest test Adevărat-Fals pentru a vedea cât de mult știi. Cu cât știi mai mult, cu atât vei fi mai sănătos. Persoanele bolnave sunt mai susceptibile de a obține o infecție fungică. Adevărat. Dacă aveți un sistem imunitar slăbit – cum ar fi atunci când faceți radioterapie sau chimioterapie pentru cancer, aveți HIV/SIDA, ați avut un transplant de organ sau aveți o infecție pulmonară – aveți un risc mai mare de infecții. Infecția poate viza aproape orice parte a corpului

Ești în siguranță de infecțiile fungice într-un spital, deoarece este curat.
Fals. Ciuperca Candida provoacă cele mai multe infecții ale sângelui la pacienții spitalizați. În mod normal, trăiește pe piele și în tractul nostru digestiv, fără a provoca probleme. Dar dacă intră în sânge, este posibilă o infecție. Infecții fluxul sanguin duce la o suplimentare de trei zile la două săptămâni în spital și costa o suplimentare $6,000 – $29,000. Ciuperca Candida poate provoca, de asemenea, afte (în gură sau gât) și infecții cu drojdie (în zona genitală).

Antibioticele vor clarifica majoritatea infecțiilor fungice. Fals. Antibioticele nu funcționează pentru infecțiile fungice. Cu toate acestea, deoarece pot avea aceleași simptome ca infecțiile bacteriene, diagnosticul greșit este frecvent, iar pacienților li se prescriu adesea antibiotice. Dacă nu începeți să vă îmbunătățiți după ce ați luat antibiotice, cereți testarea infecțiilor fungice. Această precauție ar putea reduce utilizarea antibiotică inutilă și potențial periculoasă la începutul bolii. Medicamentele antifungice pot fi apoi prescrise pentru a ataca ciuperca.

Dezinfectarea tuturor suprafețelor din casa dvs. va preveni infecțiile fungice

2Unele medicamente vă pot crește riscul de infecții fungice. Adevărat. Steroizii (corticosteroizii) și inhibitorii factorului de necroză tumorală (TNF) sunt două tipuri de medicamente care vă pot pune un risc mai mare de infecții fungice. Steroizii sunt utilizați pentru a trata artrita, astmul, reacțiile alergice, lupusul, boala inflamatorie intestinală și altele. Cu cât este mai lungă utilizarea steroizilor, cu atât este mai probabil o infecție fungică. Inhibitorii TNF sunt utilizați pentru a trata artrita reumatoidă, psoriazisul și alte boli autoimune. Femeile care au luat recent antibiotice prezintă un risc mai mare de infecții cu drojdie vaginală. Bărbații sunt, de asemenea, mai sensibili la candidoza genitală după o rundă de antibiotice.

Dezinfectarea tuturor suprafețelor din casa dvs. va preveni infecțiile fungice. Fals. Ciupercile sunt peste tot și nu poți scăpa de toate. Nu aveți nevoie pentru a scăpa de ele, deoarece acestea trăiesc în mod natural în și pe corpurile noastre și rareori cauza probleme. Cu toate acestea, dacă cineva din gospodăria dvs. este grav bolnav sau are un sistem imunitar slăbit, este important să păstrați zona cât mai curată posibil. Acestea prezintă un risc mult mai mare de a obține o infecție fungică.

Pentru a ajuta la prevenirea infecțiilor fungice, mai ales dacă aveți un sistem imunitar slăbit, stați departe de zonele cu o mulțime de excremente de păsări sau lilieci, cum ar fi coșurile de pui și peșterile. Evitați zonele cu praf, cum ar fi șantierele de construcție sau de excavare și rămâneți în interior în timpul furtunilor de praf. Purtați mănuși atunci când manipulați materiale precum sol, mușchi sau gunoi de grajd. Purtați pantofi, pantaloni lungi și mâneci lungi atunci când sunteți în aer liber grădinărit sau într-o zonă împădurită.

O igienă personală bună poate ajuta la prevenirea cicatricilor

3O bună igienă personală poate ajuta la prevenirea cicatricilor, una dintre cele mai frecvente infecții fungice. Adevărat. Folosirea vestiarelor publice și a dușurilor, contactul strâns cu animalele și transpirația excesivă în timpul sportului sau al altor activități de vară fierbinte vă pot crește șansa de a obține vierme. Simptomele includ mâncărimi ale pielii, erupții cutanate în formă de inel, căderea părului și piele roșie, solzoasă, crăpată. Ringworm este, de asemenea, numit “picior de atlet” și “jock mâncărime,” și poate apărea pe scalp, sau în bărbi și mustăți. Pentru a ajuta la prevenirea pecingine.

Păstrați pielea curată și uscată. Nu umblați desculți în dușurile publice sau în vestiare. Nu împărțiți haine, prosoape, cearșafuri sau obiecte personale, inclusiv echipament sportiv. Spălați-vă mâinile cu săpun și apă curentă după ce ați jucat cu animale de companie sau orice contact cu animale, cum ar fi o grădină zoologică. Sportivii ar trebui să facă duș imediat după jocuri sau practici și să păstreze curat echipamentul și uniformele. Păstrați unghiile și unghiile scurte și curate.