Gestionarea hipertensiunii

Hipertensiune arterială în Macon, Central Georgia Heart center are o abordare multi-piloni de management. Aceasta poate include dieta, medicamente, exerciții fizice și multe altele. Când ajungem la inima, nici un joc de cuvinte destinate, a problemei nu numai că poate ameliora simptomele, dar, de asemenea, opri o boală în piesele sale. Îngrijirea timpurie poate face diferența, cardiologii noștri recomandă foarte mult ca fiecare pacient să caute un tratament precoce imediat ce simptomele încep să apară. Numărul unu și, adesea, doar semnul inițial este tensiunea arterială anormală sau ridicată.

Alte simptome ar putea indica o criză hipertensivă care este o afecțiune gravă. dureri de cap severe care apar brusc. Anxietate bruscă sau senzație de apăsare în piept. Dificultăți de respirație. Sângerări nazale. Dacă aveți 2 sau mai multe dintre aceste simptome, solicitați imediat ajutor medical. Pierderea în greutate-a fi obez poate declanșa hipertensiunea destul de repede.

Risc de atac de cord

1Doar câteva săptămâni de pierdere în greutate vă pot duce inima înapoi la un nivel normal. Fumatul provoacă leziuni grave inimii cu fiecare țigară. În doar primele 24 de ore după ce ați renunțat la fumat, ritmul cardiac scade, circulația periferică se îmbunătățește, nivelul de monoxid de carbon scade și nivelul de oxigen crește, iar riscul de atac de cord scade. Exercițiile aerobice vă pot învăța inima să gestioneze mai bine stresul. În timpul unei zile normale, evenimentele provoacă vârfuri și scăderi ale ritmului cardiac, mai ales dacă conduceți un loc de muncă cu stres ridicat. Exercitarea funcționează în mod semnificativ mușchiul inimii, făcându-l mai eficient și scăzând hipertensiunea arterială sau hipertensiunea arterială.

Tensiunea arterială ridicată este adesea tăcută și profundă, construind pe furiș și ascunzându-și simptomele. Pe măsură ce continuă pe calea sa insidioasă, poate afecta funcția organelor și poate duce la consecințe grave și mortale.

It este hipertensiunea arterială, mai cunoscută sub numele de hipertensiune arterială în pereții arterei. Există nenumărate cauze ale hipertensiunii arteriale, inclusiv factori genetici, dezechilibre hormonale, o dietă bogată în sare, obezitate, apnee în somn și stres. A fost numit ucigașul tăcut “pentru vârstele pentru hipertensiune nu au aparent simptome evidente în multe cazuri a declarat Atul Chugh, MD, un cardiolog cu Franciscan Medic Rețea Indiana Inima de Medici în Indianapolis.

Indicați o criză hipertensivă

2Simptomele mai raportate sunt oboseala și durerile de cap pulsante centrate în spatele ochilor.”Unul din trei americani adulți au hipertensiune arterială. Dacă este lăsată netratată, hipertensiunea arterială poate provoca atacuri de cord, accidente vasculare cerebrale, insuficiență renală și fibrilație atrială. La risc ridicat sunt cei cu vârsta peste 65 de ani cu afecțiuni existente, cum ar fi diabetul sau un istoric familial de hipertensiune arterială.

Există o tendință de a mai hipertensiune arterială în afro-americani”, a declarat Aaron Kay, MD, cardiolog cu Franciscan medic de rețea Indiana medicii de inima in Lafayette. “Barbatii tind sa-l la o vârstă mai tânără decât femeile.”Hipertensiunea arterială este un cuvânt care înseamnă doar că presiunea în artere este ridicată, mai mare decât în mod normal”, a spus Dr.Kay. “Motivul pentru care este important este că tensiunea arterială determină cât de mult sânge merge peste tot în corpul tău. Dar, de asemenea, determină cât de mult stres se vor confrunta multe dintre organele tale.

Inima ta este un mușchi. Mușchiul inimii, dacă trebuie să pompeze împotriva tensiunii arteriale ridicate, ar face același lucru pe care bicepsul dvs. îl va face dacă ondulați o greutate mare: va crește. Și asta îl poate face să se îngroașe, și acea grosime poate fi de fapt dăunătoare. Mușchiul inimii are nevoie de cantitatea potrivită de tensiune arterială, nu prea mult și nu prea puțin.

Medicamente pentru hipertensiune arterială, este în mare parte încercare și eroare

3Cu Etapa 2 pacienți hipertensivi, ne bazăm pe medicamente a tensiunii arteriale din timpul vom identifica un pacient, mai degrabă decât Etapa 1, pe care o putem încerca modificarea stilului de viata, cum ar fi reducerea alimentar de sodiu si pierderea in greutate,” Dr. Chugh spus.

Printre medicamentele utilizate pentru tratarea hipertensiunii arteriale în stadiul 2 se numără diureticele, beta-blocantele și alfa-blocantele, blocantul canalelor de calciu și inhibitorii ECA, care relaxează vasele de sânge, precum și reduc volumul sângelui, scăzând astfel tensiunea arterială și scăzând cererea de oxigen din inimă.

“Când vine vorba de medicamente pentru hipertensiune arterială, este cea mai mare parte încercare și eroare în ce fel de efecte secundare pacientul poate tolera. Nu există într-adevăr nici un răspuns corect sau greșit pentru ea. Este doar o chestiune de ceea ce funcționează cel mai bine cu cea mai mică cantitate de efecte secundare și are cel mai mic număr de pastile, astfel încât pacienții să le ia de fapt”, a spus Dr.Kay.

Alte organe sunt foarte sensibile și la tensiunea arterială, în special creierul și rinichii. Persoanele cu tensiune arterială foarte mare necontrolată pentru o perioadă foarte lungă de timp au un risc ridicat de a avea un accident vascular cerebral sau de a avea boli de rinichi sau chiar de a merge pe dializă pe drum.